Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jouw geleverde diensten en producten.

Het boek Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten.

Inhoudsopgave – “Klantencommunicatie” (pdf)
Hoofdstuk 1 – Zo presenteer je jezelf (pdf)
Hoofdstuk 5 – Omgaan met klachten (pdf)
Klantencommunicatie als mindmap (pdf)

Recensie boek Klantencommunicatie op managementboek.nl (pdf)
Recensie boek Klantencommunicatie – In Tijdschrift voor Coaching (pdf)

Over “Klantcommunicatie”:

Wat klanten en ondernemers zeggen over het boek Klantencommunicatie van Vincie van Gils (pdf)
Interview Vincie van Gils over boek Klantencommunicatie in Drogisterij Weekblad – 2 juni 2012 (pdf)
Artikel over boek Klantencommunicatie in Groeiend Best 24-07-2012 (pdf)
Traffic radio uur 1 (mp3)